دکتر سیدمحسن <span>طباطبایی</span> مزدآبادی

پایگاه اطلاع‌رسانی

دکتر سیدمحسن طباطبایی مزدآبادی

کتاب حقوق شهر و شهروندی رونمایی کتاب حقوق شهر و شهروندی رونمایی

کتاب حقوق شهر و شهروندی رونمایی می‌شود

۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
فرهنگ
شماره خبر: -۲۹۷۱۲۹۷

کتاب «حقوق شهر و شهروندی؛ بازاندیشی در مبانی،مفاهیم، ابعاد و کارکردها» همزمان با بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران دوشنبه (یکم آذرماه ۱۴۰۰) رونمایی می‌شود.

به گزارش ستاد خبری بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، کتاب «حقوق شهر و شهروندی؛ بازاندیشی در مبانی،مفاهیم، ابعاد و کارکردها» همزمان با بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران دوشنبه (یکم آذرماه 1400) رونمایی می‌شود.

 در این مراسم محمدرضا حاجی‌کرم‌رعیت،‌ سیدمحسن طباطبایی‌مزدآبادی، حمیدرضا شادزاد، سیدمحمدعباسی و سجاد محبی برگزار حضور خواهند داشت و پیرامون موضوع کتاب سخن می‌گویند.

آیین رونمایی از کتاب «حقوق شهر و شهروندی؛ بازاندیشی در مبانی،مفاهیم، ابعاد و کارکردها» از سلسله نشست‌های بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران است که توسط خانه کتاب و ادبیات ایران و با مشارکت انجمن علمی اقتصاد شهری ایران همزمان با آخرین روز از هفته کتاب دوشنبه (یکم آذرماه 1400) ساعت 16 برگزار خواهد شد.

مخاطبان می‌توانند برای تماشای این نشست به صفحه آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ مراجعه کنند.

بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌وچهارم آبان‌ماه آغاز شده و تا یکم آذرماه ١٤٠٠ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» در سراسر کشور  ادامه خواهد داشت.

منبع: خانه کتاب و ادبیات ایران

آیا مایل به اطلاع از مطالب جدید هستید؟